Saturday, January 12, 2013

Anak Mama dah 2Tahun..

Alhamdulillah..
anak mama dah 2 tahun..ye 2 tahun..da besar kan..


masa sambut bday kat skolah..




mase ni kebetulan nursery dia ada makan2...jd sekali jalan buat majlis bday dia..ada sikit goodies mama sediakan utk kawan2 nayli...abg2, kakak2 tu sume mmg ramah n syg nayli mcm adik dorg..plg junior la kate kan..

lepas tu balik langat sambut lagi skali.. kali ni gabung skali ngn aniversary yg ke 30 perkahwinan mak ayah..

sedap weyh kek ni...tempah kat saujana impian kajang..Whisk & Whip..skali tgk maharaja lawak mega, bday ac mizal sama kek..rupenye tempah setempat..hehe

blk JB sambut lagi skali..3 kali sambut bday nayli...
kek ni pon sgt sedap sbb kek coklat yg basah..mmg xpuas makan asik teringat2..
tgk, mama nye yg layan lebih..hihi

sempena bday nayli tu ktorg bwk die p jalan2 kat nusajaya...bkn p legoland..die kecik lg xminat kot legoland..
ktorg p Hello Kitty Town kat Puteri Harbour...tp kisahnye cerita kat entry lain la eh..panjang sket...leh bg review sket nt..

ohye, lg satu..skrg da 2thn Alhamdulillah da fully wean off bf tuk Nayli..caranya? nt sy pk nak cerita ke x..sbb panjang jugak tu...ok lah...byk sgt cerita..nt smbung lagi..



1 comment:

  1. cantikla gigi akak nayli.. senang tak gosok gigi.. auni tak mau gosok gigi.. huhuhu.. any tips?

    ReplyDelete