Wednesday, March 30, 2011

Hadiah utk suami sy (segmen tertunda)

salam, suatu ketika aritu sy ade kirim kat bahirah (adik) something as a hadiah for my hubby..
ikut kan da lama nk bg tp dok tertangguh2..hadiah ni sbenarnye sempena ulangtahun sthn kami melayar bahtera aka berumah tangga...

asalnye plan nk pos je bg trus kat hubby tp memandangkan mendenye brg electronic dan juga sgt berat xjd lak..
so bg la depan2..
satu mlm tu ktorg blk langat umah mak ayh sy, time die tgh rehat2 msk bilik nk amik laptop..sy dgn segeranya meluru p angkat hadiahnye dan letak je depan pintu bilik tanpa berkata apa2...skali bile die nk kuar die tgk ape la kotak letak tgh2 alam ni..atasnye ade kad bertulis "To my beloved hubby"..die sentap lalu tanpa hurup (bkn tanpa kata lg, dah tanpa hurup dah.) sy hanye mampu tersenyum tgk keterkejutan die tu...dlm hati bunga2..

berjaya wat die terkejut walopon xla kejutan sgt kan tp hati kami happy...hadianye adalah ini:
Nintendo Wii..(credit to bahirah sbb tlg beli kan..huhu)

pasni bole la kami berwii camni
tapi kami berdua je la main...Nayli lom leh main lg...

ayat paknjang sy
"org bg hadiah camni mcm xbg laki die kuar p mane2 je ni.."
mcm tu kah? xkot..sy bg je die p men futsal, badminton..ok je..saje je sbb die suke game..ps3 xmampu lak =P

2 comments:

  1. wii lg murah ke...?bile tgk org men wii ngan xbox mmg rase nak beli...tp utk diri sendre la....hohohoh...pastu byg kan cam la pas ade anak ni nyempat kan...

    ReplyDelete
  2. lg murah nk compare ngn xbox dan ps3...sian cik abg nak ps3 tp wii je la leh bli kan..

    nt men la ngn anak2..ops, ade kata ganda disitu..hehe

    ReplyDelete