Saturday, September 4, 2010

Terbabas sahur buat kali ke3

Hai ape la nk jd ni..
smlm iaitu hari sabtu, adalah hari ke3 terlajak xsahur lg dlm bulan puase ni dan dgn segala hormatnye xmkn la ubt..
jarang skg ni skip ubat skali bln posa ni..
leh pulak sedar2 dengar azan je..huhuhu

tp Alhamdulillah berjaya mengharungi hari smlm..sempat mengemas2 umh sket..basuh2 baju raya+try2 baju raya gak tkt xmuat je nk pkai..seb bek sume bj kurung pahang..lebar la sket kan..mmg beli size besar sket dr biase..harap2 lepas2 ni pn leh pkai lg...

duit raya budak2 da isi jugak dlm sampol..tgk mcm xckup je lg..kne tuka lg la kot sblm nk raya ni..
eh, lari topik lak..sekian...

2 comments:

  1. xpe la...da nak raye pon kan...na pon asik skip mkn asid folic tu..haih....

    ReplyDelete
  2. awal2 cam nk muntah mmg byk skip pon kan..huhuhu..
    skg ni klu skip ubt mesti cam xkene je..

    smlm kat param bayan lepas leh pulak nk pitam kat depan gerai yong tau fu..nt nk cerita psl tu next2 post.

    ReplyDelete